Regulamentul de ordine interioara

 In calitate de Proprietari, dorim sa aveti o sedere placuta in pensiunea noastra, asigurandu-va ca ne vom stradui ca toate serviciile oferite sa fie la nivelul cerintelor dumneavoastra.

Regulamentul de ordine interioara si normele de comportament prezentate mai jos au rolul de a stabili premizele functionarii Pensiunii in conditii civilizate si conform normelor legale.

Prezentul regulament are ca obiectiv stabilirea conditiilor de sedere a turistilor in incinta pensiunii. El se aplica tuturor turistilor, care il accepta prin însusi faptul cazarii lor in pensiune si trebuie sa i se conformeze fara limite sau rezerve.

Pentru a ne putea duce la indeplinire aceste dorinte in asa fel incat sa reveniti la noi cu placere de nenumarate ori, va rugam sa respectati cu strictete urmatoarele reguli de ordine interioara:

REZERVARI SI CAZARE

Pentru ca eforturile noastre, speram vizibile, de a va asigura cele mai bune conditii de cazare, confort si intimitate sa fie pastrate si pentru eventuala Dumneavoastra revenire la noi, va rugam frumos sa tratati cu grija dotarile si ambianta spatiilor pensiunii.

Rezervarile sunt considerate a fi ferme doar dupa achitarea unui avans de 50% din valoarea totala a cazarilor solicitate.

Avansul este nereturnabil in cazul anularii daca anularea nu a fost anuntata cu cel putin 2 saptamani inaintea perioadei rezervate;

Deasemeni, cu cel putin 2 saptamani inainte de a ocupa spatiile rezervate trebuie achitata contravaloarea integrala a cazarii.

Programul pensiunii: luni-duminica 9.00-21.00 (pentru rezervari telefonice)

Check In: incepand cu ora 14.00 pana la ora 21.00; daca veti ajunge mai tarziu decat este precizat, va rugam sa ne anuntati;

Check Out: maxim ora 12.00

Cazarea in pensiune se face la receptie, prezentand actul de identitate pentru inregistrarea in registrul destinat oaspetilor si pentru a se elibera cheia aferenta camerei rezervate. Achitarea costurilor aferente cazarii se va face la receptie in momentul sosirii sau la sfarsitul sejurului. Din momentul preluarii cheii de la receptie, turistul raspunde pentru camera rezervata.

 CONFORT SI SIGURANTA

ESTE INTERZIS FUMATUL, CONSUMUL DE BAUTURI SI ALIMENTE IN CAMERE!

Este interzis fumatul si vapatul (tigara electronica – conform hot.C.E.) in camere, apartament si in incinta pensiunii, pensiunea fiind dotata cu dispozitive antifum care sunt conectate la pompieri. Sosirea pompierilor presupune costuri de deplasare a acestora care vor fi suportate de persoana care declanseaza aceste dispozitive. Locurile de fumat sunt stabilite pe terasă şi foişor, care sunt dotate cu scrumiere;

 

Turistii sunt obligati:

  1. sa nu deterioreze obiectele din dotarea Pensiunii in caz contrar acestia datoreaza Pensiunii suma egala cu valoarea obiectului deteriorat si manopera;
  2. sa nu preia la plecare vreun obiect din dotare;
  3. sa nu deranjeze linistea celorlalti clienti;
  4. sa foloseasca doar spatiile comune ale Pensiunii si camerele rezervate de ei;
  5. sa nu intre in alte camere sau in spatiile destinate doar personalului Pensiunii;
  6. persoanele care vin in vizita de la alte pensiuni sa fie anuntate la receptie;
  7. sa nu lase copiii nesupravegheati;
  8. sa nu rupa plantele sau arbustii din gradina pensiunii si din imprejurimi;
  9. sa anunte cat de repede posibil orice defectiune a aparatelor sau instalatiilor din dotare;
  10. nu folositi prosoapele pentru: sters parul vopsit, pentru demacheat, curatat incaltamintea, geamantanele, pardoseala etc. A se folosi pentru uz corporal;
  11. sa respecte orele de odihna din pensiune: 22:00 – 9.00 si 14:00 – 17:00.

Deoarece confortul fiecarui turist este important pentru noi, va rugam sa respectati orele de odihna. Daca din motive obiective sositi in pensiune dupa ora 22:00 va rugam sa pastrati linistea.

Orice accident produs ca urmare a utilizarii necorespunzatoare a obiectelor din dotare sau nerespectarii prezentului regulament nu este responsabilitatea noastra.

De asemenea, orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiiilor nu este responsabilitatea noastra.

Sunt interzise : prepararea alimentelor si consumul acestora in camere, consumul de alimente fiind permis numai in spatiile cu destinatia de alimentatie publica.

Este interzis accesul cu consumatori electrici mari, resouri, radiatoare, fierbatoare in pensiune;

 Este interzis excesul de bauturi, sonorizarile de volum ridicat atat in interior cat si in exteriorul pensiunii, sau la ore care deranjeaza pe ceilalti turisti cazati in pensiune

Este interzisa aruncarea mucurilor de tigari stinse in prealabil, in alt loc decat cosuri de gunoi sau scrumiere

Se interzice cu desavarsire introducerea in pensiune de armament, arme albe sau substante lacrimogene.

Conform legislatiei romane consumul sau comercializarea de substante halucinogene sau psihotrope este interzis si se pedepseste;

Gunoiul si resturile menajere se vor depozita in saci menajeri, care se pot procura de la receptie, sau in cosurile de gunoi amplasate pe raza pensiunii;

Nu aruncati in WC hartie si alte obiecte care ar putea conduce la avarierea statiei de colectare a rezidurilor;

In incinta pensiunii nu se accepta animale de companie.

 

no-pets

Prosoapele din bai se schimba la 2 zile iar lenjeria de pat la 3 zile sau la solicitare (in conformitate cu prevederile Ordinului 1051/2011 privind normele de clasificare ale unitatilor turistice incadrate la categoria 3 stele/margarete).

Predarea cheii la receptie dupa expirarea perioadei rezervate se va face numai dupa ce s-a realizat verificarea camerei de catre personalul de serviciu al pensiunii;

Client este orice persoana cazata sau care beneficiaza de orice serviciu al Pensiunii.

Pentru orice distrugere sau avariere a bunurilor sau nerespectarea normelor de curatenie si liniste se vor lua masuri în consecinta si se vor achita sumele aferente repararii daunelor produse.

Acest regulament vine in întâmpinarea aşteptărilor turiştilor noştri.

In cazul nerespectarii uneia sau mai multor restrictii din acest regulament ne rezervam dreptul de a actiona conform legii pentru incalcarea proprietatii private sau a regulilor interne ale acesteia.

Mulţumim clienţilor care ne-au apreciat eforturile şi îi asigurăm de o bună colaborare şi pe viitor, mai ales că ne gândim şi la un program de fidelizare a clienţilor noştri.